25 may. 2015

Floretes

Ahir vaig endreçar l'armari. Vaig obrir les caixes de la roba d'estiu d'anys passats i vaig guardar els jerseis, faldilles i vestits d'hivern.

I mentre penjava la roba d'estiu, em vaig casi espantar. Està vist que sóc de patrons fixos, i quan compro no en sóc conscient. Compro el mateix sense proposar-m'ho. Deu ser que m'agrada, encara que acostumo a negar que m'agradin els vestits de floretes. Que si algun dia me'n poso un, és una excepció, però, no, no m'agraden.

Doncs per no agradar-me....


Tot això està al meu armari. Un parell són nous d'aquest any. Els altres, més vells. I també n'hi 2 o 3 que no estan a la foto.

Podria fer el mateix amb les ratlles, i amb les brusetes i samarretes de tons rosats. Que no es que em quedin especialment bé, però en tinc per donar i per vendre.

Aquest any no compraré més flors. No. No. No.

No hay comentarios: