11 may. 2015

En català

Una entrada en català, sí...

Quan vaig crear el bloc el vaig començar en català, però al cap de molt poques entrades em vaig passar al castellà. En aquell moment, tots els blocs que llegia estaven escrits en castellà i si volia que la gent que llegia m'entengués, jo també havia d'escriure en castellà.

I m'hi vaig acostumar. De fet, se'm fa estrany actualitzar en català. Avui, m'és estrany, però encara era més estrany fa uns anys.

Però si aquest bloc ha de ser la meva forma particular de recordar vivències, crec que ja és hora que passi a estar escrit íntegrament -o molt majoritàriament- en català. Penso en català. Les meves vivències les visc en català. I recordo -i vull recordar- en català.

Els blocs que segueixo són pràcticament tots en castellà. En realitat, hi ha molts pocs blocs en català que m'interessin (de cuina, moltíssims, això sí, i de llibres, també), però blocs "generalistes" o "personals", molt pocs. N'hi molts de caire polític, o pro-procés independentista, i aquests no m'interessen.

Que passi a escriure en català, com a norma general (que no sempre), no vol dir que el bloc agafi una altra temàtica. La política m'avorreix. El "procés" m'esgota. I parlar-ne a totes hores se'm fa insuportable.

En definitiva, que aquesta és, en realitat, una PRIMERA entrada en català, de moltes més (espero).


No hay comentarios: