27 dic. 2007

Avís a navegants - Aviso a navegantes

Quan vaig decidir crear aquest bloc no sabia ben bé sobre què hi escriuria. Des del moment que, als pocs dies d'estrenar-lo, vaig enviar un e-mail a pràcticament tots els meus amics i a altra gent que m'aprecio i em feia il·lusió que em llegissin, vaig decidir autocensurar-me en alguns aspectes. Perquè l'exposició "pública", encara que voluntària, no és fàcil i això de posar-me en una situació d'especial vulnerabilitat no em vé especialment de gust.

Per això, penso molt bé el que escric: abans d'escriure-ho, mentre ho escric i quan ho rellegeixo abans de publicar-ho. Em vull protegir a mi mateixa, en certa manera, i també intento que ningú dels que em llegeix -i que em coneix- es pugui veure "afectat" pels posts. No vull que ningú se m'enfadi ni es senti atacat pel que escric i deixo d'escriure. M'agrada fer servir la ironia, i espero que la gent ho entengui. És una forma d'humor i és la meva forma de veure la vida, especialment aquells dies en què sort en tenim de l'humor.

M'agrada escriure. I m'agrada escriure aquest bloc. Per tot això que he explicat fins ara a vegades és força superficial (robeta, compres...), però tot i així, m'agrada, de la mateixa forma que també m'agrada la roba, i anar de compres. A la vegada, cada cop tinc més clar que no m'agrada autocensurar-me. Per això, i perquè vull seguir estan protegida fins a cert punt de les mirades externes (tot i que no em fa res penjar fotos meves), segurament d'aquí uns pocs dies, quan tingui temps, crearé un altre bloc on no hi haurà censura. Aquest el seguiré actualitzant com fins ara, però intentaré que l'altre i aquest no estiguin relacionats.

-------------------

Cuando decidí crear este blog no sabía exactament sobre qué temas escribiría. Desde el momento que, a los pocos días de estrenarlo, mandé un e-mail a prácticamente todos mis amigos y a otra gente a la que aprecio y me hacía especial ilusión que me leyeran, decidí autocensurame en algunos aspectos. Porque la exposición "pública", aunque voluntaria, no es fácil y eso de colocarme en una situación de especial vulnerabilidad no me apetece especialmente.

Por estos motivos, pienso muy bien qué escribo: antes de escribirlo, mientras lo escribo y cuando lo releo antes de publicarlo. Quiero protegerme a mí misma, en cierta manera, y también intento que nadie de los que me leen -y que me conoce- se pueda ver "afectado" por los posts. No quiero que nadie se me enfade ni se sienta atacado por lo que escribo y dejo de escribir. Me gusta utilizar la ironía, y espero que la gente lo entienda. Es una forma de humor y es también mi forma de ver la vida, especialmente aquellos días en los que suerte tenemos que exista el humor.

Me gusta escribir. Y me gusta escribir este blog. Por todo esto que he contado hasta ahora es bastante superficial a veces (trapitos, compras...), pero, a pesar de esto, me gusta, de la misma forma que también me gusta la ropa e ir de compras. A la vez, tengo más claro que no me gusta autocensurarme. Por eso, y porque quiero seguir estando protegida hasta cierto puento de las miradas externas (aunque no me importa colgar fotos mías), seguramente en unos pocos días, cuando tenga tiempo, crearé otro blog en el que no habrá censura. Este lo seguiré actualizando como hasta ahora, pero intentaré que el otro y este no estén relacionados.

5 comentarios:

Mer dijo...

No creo que nadie pueda sentirse enfadado con tu blog. Creo que es súper dulce y cercano. Y como dices, aquellas pequenias superficialidades, bueno, a todos nos gustan, y podemos darnos el lujo de decirlo como queramos.

Bon cap de any guapa!!

Blaudemar dijo...

Gracias, Mer

Namy dijo...

hace mucho time que sigo tu blog y me encanta, no creo que tenga que sentirse nadie ofendido...es tu blog, por lo que piensas y escribes lo que quieres, faltaría más que algo nos limitara en algo tan personal,no?... me parece una buena idea que escribas otro blog distinto, yo si me dejas, seguiré leyendo los dos...
Felices fiestas y feliz 2008, besitos.

Key dijo...

pues entiendo tu sentir, a veces da algo de "miedo" que alguien conocido lea lo que tu dices.
Creo que es una buena idea que haga dos blogs separados para que tengas mas libertad y hablar de lo que tu quieras!

un beso

rawal mon amour dijo...

Tranquila...es realment normal això que dius...
De fet, el que és estrany és que ho expliquis.
L'anonimat és un dels meravellosos avantatges de la xarxa , encara que, ara que sabem que tindràs o tens una vida secreta paral·lela ENS MORIM DE GANES DE SABER QUE DIMONI ESTARÀS EXPLICANT, dolentota! ;P

petonets cuca! ;)