18 oct. 2007

El meu primer post


Feia ja temps que m'atreia la idea de crear el meu propi blog. Fa uns mesos els vaig descobrir i, de mica en mica, m'hi he anat "enganxant". Ben bé no sé què hi escriuré, però vull que sigui la meva finestra oberta al món, des d'on mirar i on ser també vista. Hi escriuré -perquè m'agrada escriure-, hi pujaré les fotos que m'agraden (de mi -per alguna cosa és el meu blog-, però també de llocs i altres persones) i també aquelles altres que, per algun motiu o altre, em repeleixen profundament.

Per cert... el primer post està en català, però sóc bilingüe -tot i que el català és la meva llengua materna- i no sé ben bé quan escriuré en català i quan en castellà i quan traduïré les entrades... Jo: tota contradicció.

4 comentarios:

IBI dijo...

bienvenida!! no he entendido mucho el post ya que no controlo nada de nada el catalan ajjaj aunque tengo una amiga de Terrassa, ajja . Yo soy vasca.

adeu! (no se si se escribe asi jajaja)

Aran dijo...

bienvenida!! yo tampoco he entendido mucho... pero lo importante es que ya estás aquí.
Un besazo.

Blaudemar dijo...

Gracias por los comentarios!.
Ibi: yo tb vivo en Terrassa! Qué casualidad, no?
Iré alternando posts en catalán con otros en castellano.

Raval mon amour dijo...

Nena que bé, una nova blogger!
M'encanta!:)

Endavant, que escrius molt bé!

MUAKA! :D