24 oct. 2007

Some days are worse than others...

Descripció de la situació:
Al carrer. Comencen a caure quatre gotes. La noia busca el paraigües que porta sempre dintre la bossa. El troba. Just acaba d'obrir-lo i li comença a sonar el mòbil.



Ella: Sí? (contesta i segueix caminant: el mòbil a una mà, la bossa mal agafada i el paraigües obert a una altra mà)

Teleoperadora (TO, a partir d'ara): La senyora Carla Ruiz?

Ella: Sí, jo mateixa.

TO: Perdoni, no l'escolto bé. Carla Ruiz?

Ella: Sí, sí, jo mateixa.

TO: Ah, bé. Miri, la truco de Gas Natural. Ja sap, per la revisió...

Ella: La revisió... Ah, sí, que fa cosa de quatre o cinc setmanes vaig contractar la revisió anual, és veritat. I em vau diu que em trucaríeu en uns 10 o 15 dies per quedar per passar.

TO: Sí... bé... Li va bé que passem demà a les 8.45?

Ella: No, pels matins no em va bé. Puc totes les tardes, a partir de les 16.30, menys els dimarts.

TO: Ah, doncs que li sembla demà dimarts a la tarda, a les 15.15?

Ella: No, no... Dimarts a la tarda és impossible.

TO: No hi podria ser-hi?

Ella: No. Impossible.

TO: M'ha dit que sí, no? És que no l'escolto bé!

Ella: Li he dit que no. Puc quedar a les tardes, menys les de dimarts, i en tot cas no puc quedar abans de les 16.30. No em sent bé perquè estic al carrer, hi ha soroll de cotxes, està plovent...

TO: Ah, bé... Dimecres a les 15.45?

Ella: .... Hauria de ser més tard...

TO: Segur que no li va bé a les 13.3o?

Ella: ... No pot ser dimecres a les 16.30?

TO:Ummm... sí, cap problema.

Ella: Dimecres, demà passat, a les 16.30?

TO: Sí, sí... ja li he dit... cap problema.

Ella: D'acord, fins dimecres, a les 16.30.



Tanca el mòbil d'un cop sec. Segueix plovent, cada vegada més.










Asseguro que aquesta conversa és 100% per real. Va passar-me dilluns a la tarda. Fins i tot vaig arribar a pensar que m'estaven gravant per fer-me alguna broma en un programa de ràdio... Una mica més i em tallo les venes.
-----------------------------------------


Per cert, avui dimecres a les 16.30 ha vingut el senyor del gas a fer la revisió... Tot està perfecte, només que "segurament, quan et dutxes, l'aigua calenta tarda una mica a sortir, no?". Ummm... doncs sí... "És que ja ho tenen aquestes calderes, estan fetes així per estalviar gas".

Ah... doncs serà això... Dec estalviar gas (¿de debò?), però jo malgasto litres i litres d'aigua esperant que surti calenta cada vegada que obro i tanco l'aixeta de la dutxa...

1 comentario:

Raval mon amour dijo...

llavors...si tu ets la Carla Ruiz...amb qui he estat parlant tot aquest temps? DIABLOS!