20 oct. 2007

Això de comprar un dissabte a la tarda...

Tarda de dissabte de "shopping"...
Ufffff... M'estressa i ho odio profundament... però només recordo que m'estressa i que ho odio quan estic darrera de 9-10 persones en una cua per entrar en un emprovador d'una botiga tipus Zara, Mango, HM o similar. O quan estic fent una altra cua lenta i llarguíssima esperant per pagar (per què sempre vaig a la cua més lenta, amb la caixera nova i incompetent i la gent que no troba la targeta ni el DNI?). O quan trobo tota la roba a munts i sembla que m'hagi d'estirar els pèls amb altres boges odioses estressades com jo...

El pitjor de tot és que jo tinc temps (o puc buscar-lo) per anar de compres entre setmana (bé, ja hi vaig, de fet), però massa sovint hi vaig també en cap de setmana. A "buscar" allò que durant la setmana no he trobat. I la cosa acostuma a ser força frustant.
Aquesta tarda buscava:


Vestidet marró de Mango. L'he trobat, però no en la meva talla. No sé si és millor o pitjor. Ara he mirat al http://www.mangoshop.com/ i tenen la meva talla, però prefereixo emprovar-me'l. Suposo que hauré de seguir buscant...




També buscava una armilla de l'HM, en la meva talla (entre setmana me l'havia emprovat en 2 talles menys)... i sí... després de bussejar entremig de roba posada de qualsevol manera i de fer 2 cues considerables... ¡és meu!. I, de propina, una bruseta blanca que estava tan bé de preu que... bé, ja sabeu... Una és dona i no sap dir no a les temptacions...
Per cert... He estat trastejant la web d'HM i... tenen un emprovador virtual...i una model, a la que pots posar la teva cara (més o menys) i les teves mides... I la pots vestir. És com jugar a les nines retallables de quan érem petites, amb la diferència que quan no fan la teva talla, t'ho diu, o quan alguna cosa no queda bé al teu cos, t'ho diu ("gorda", però en "fi", ja m'enteneu, oi?). Total, que jo força vegades vesteixo més o menys així:




Això de les mides no sé si les encerta gaire (jo diria que tinc més cm per tot arreu...), i el cabell és el més semblant al meu que he trobat (bé, ja m'agradaria que, ben pentinat, em quedés així!!!).
Bé... aquest post va dedicat a l'Ana, la meva companya de fatigues d'aquesta tarda, que espero que dilluns el llegeixi (eh?). Sort que la conversa d'unes quantes hores ha valgut molt més la pena que les nostres (poques) compres.

4 comentarios:

sudokera dijo...

Com que no tens temps d'anar de shopping entre setmana?????? A mi no m'enganyes!! Estic flipant amb aquestes coses de l'emprovador virtual!! Et veig molt avançada!!! juas juas juas...

Raval mon amour dijo...

a sudokera té raó
no ens enredaràs! ;P

demà dinem, eh?

muakkkkk

Blaudemar dijo...

Eiiiiiiii... que jo he dit que sí q hi vaig entre setmana... però el dissabte "aprofito" per "completar" amb temps el q no he trobat...
Sip... demà dinem!!!!

Nosotras mismas dijo...

Viva el shopping!!!!

Petons